They Pay Me Food!


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Oct 15, 2008

婚后的日子

上个星期六刚刚行完了华人婚礼,真的好累,好累。。也许,我是嫁得很远,才会比别人累吧。。

结婚后,如果你问我有什么不同,就是我受不了他妈妈一直碎碎念我,我们两夫妻的东西,也要她来念,真的受不了!我妈从来不这样来念我的,真的很不习惯,这也许就是我不习惯的东西吧!

还有,就是我的老公多了很多借口,说我已是他的老婆,这个是我做的,什么咯。。他太不应该了,不应该有这么多借口不做东西,把一切推给我!我们应该就是跟会以前一样,没有什么不同的啊!他可以做回他以前的他,只不过,要多点责任(对于我啦)。。我也是以前对我!

最后,我要谢谢我的朋友们,大老远的陪我一起出嫁,你们也真的很累,比我还要累,有些,第二天还要做早班,才没休息多久,就要做工了,谢谢你们。。也非常感谢你们的陪伴,我的婚礼才增色不少,多了很多笑声,谢谢你们~
给那些没陪我出嫁的,也谢谢你为了流了眼泪,我没流,你却流泪,是不是很可笑呢?你比我还感触?哈哈。

虽然我嫁了,不过,我还是我!

Photobucket

2 comments:

PJIyong said...

So sorry cant make it to your wedding. Well, i like your first wedding photo. look nice.
i never cry le...
perhaps i am quite far away...
by the way, still feel bit weird that you get married.
because i scare you will no more act so crazy like last time.
hmm... perhaps i worry too much, that's your nature. won't change so easily. just like what you said," you are still the same though u get married !"
just be a happy, crazy jerry's wife la !!!

Racheel Yap said...

haha, thanks ya.. i also think i wont change so easily la.. because im still the same, wont change..
hehe..

Aunty Rachel's Blog's Fan Box

 

Aunty Racheel's Stories Design by Insight © 2009