They Pay Me Food!


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Mar 2, 2010

世界上竟然有这么巧的事情?

告诉你们一个故事,在我小学的时候,有一个插班生,他只来了几个月而已,过后,就来了kl继续读书了。之后的几个月还是几年,我忘了,我有写信给她,可是,最后是她没有回复我的信了。。。

好了,故事开始了!在去年,我去了一个公司做工,可是,因为某些原因,我很快就没做了。最近,我和一位那时的同事通过facebook connect回来,我才发现,她竟然是我小学认识的那位插班生!

这个世界上怎么还有这么巧合的事情呢?而且,还是发生在我身上,真的是太不可置信了!

不知道有没有我的小学同学看我的部格呢?有的话,告诉我,我会告诉你那位同学的名字,真的是一个很巧合的事情啊!不过呢?还是要谢谢facebook啦,因为他,我才看到她的亲戚,我才会问她,我才会知道原来是他!



5 comments:

PJIyong said...

我好像有印象那是谁。是两姐妹对吗?跟我们同班的是妹妹?

PJIyong said...

我好像有印象那是谁。是两姐妹对吗?跟我们同班的是妹妹?

said...

faster let me know who is that...i wan to know whether is that i looking for long time...
waiting for ur answer o

Racheel Yap said...

ya,is two sisters, is that goh family members la..haha..吴孟平is her name,anyone still rmb her?

feng:is her or not?

said...

rachel,yayaya...i beeen looking for her long time..can say since she never reply the letter..when start playing facebook also go search but fail...can u suggest her to me in facebook??but dunno she still remember me ma..

Aunty Rachel's Blog's Fan Box

 

Aunty Racheel's Stories Design by Insight © 2009