They Pay Me Food!


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Jan 27, 2010

工作·累

最近,我還想很久都沒什么上來了。沒為什么,就是因為做工了,我的私人時間變得少了。所以呢,也很懶的上網了。只可以說一個字,累啊~

好不習慣哦,在工作時間完全不能夠上網,對于我來說,真的是太不習慣了!以前的我都是一邊工作,一邊上網的。可是,現在就不能了!工作時,就只可以工作。連上網都不能了!

所以,我才會這么少上來咯~你們,千萬不要怪我啊!只可以說,我的時間變得少了,有時,真的是累倒自己睡著了都不知道!

不過,萬事起頭難。我相信,只要我打好基礎,以后的路就會很好走了!

為自己加油吧!


3 comments:

:: - LoLLy - :: said...

Google and Heartbeat clicked. Have a nie day!! Don't work yourself till too tired. =)

:: - LoLLy - :: said...

sorry *nice

Racheel Yap said...

thank you. however, i must work hard at this moment to make me easy to go in future..

Aunty Rachel's Blog's Fan Box

 

Aunty Racheel's Stories Design by Insight © 2009